J. Šiugždinienė: daugiau individualios pagalbos, nuosekli pasiekimų stebėsena leis visiems mokiniams patirti mokymosi sėkmę
Daugiau individualios pagalbos mokymosi sunkumų patiriantiems mokiniams tinkamai pasirengti mokytis aukštesnėje klasėje. Laiku atpažįstami mokinių polinkiai ir teikiamos rekomendacijos padėti pasirinkti tolesnį studijų ar profesinės karjeros kelią. Daugiau motyvacijos siekti gerų rezultatų nuosekliai mokantis ir mažiau mokinių patikrinimų.
Tai padės pasiekti ugdymo kokybei svarbūs Švietimo įstatymo pakeitimai. Įstatymo projektą parengė ir Vyriausybei pateikė Švietimo, mokslo ir sporto ministerija.
„Šiais pokyčiais siekiame, kad visi mokiniai, nesvarbu, kur jie gyvena, kokia yra juos supanti socialinė ar ekonominė aplinka, ar jų poreikiai, turėtų geriausias starto pozicijas. Galėtų nuosekliai mokytis nesusidurdami su barjerais ar trukdžiais, išvengtų emocinės įtampos, patirtų sėkmę ir būtų tinkamai pasirengę rinktis norimą, jų polinkius atitinkantį karjeros kelią ateityje“, – sako švietimo, mokslo ir sporto ministrė Jurgita Šiugždinienė.
Švietimo įstatymo pokyčiai papildys jau ankstesnius sprendimus, kuriais siekiama ugdymo kokybės gerėjimo: bendrųjų ugdymo programų peržiūra, sustiprintas mokyklų tinklas (neliko mažesnių nei 60 vaikų mokyklų, jungtinių 5-8 klasių), „Tūkstantmečio mokyklų“ programa.
Daugiau skaitykite: https://smsm.lrv.lt/lt/naujienos/j-siugzdiniene-daugiau-individualios-pagalbos-nuosekli-pasiekimu-stebesena-leis-visiems-mokiniams-patirti-mokymosi-sekme